Туристически бранд ще привлича повече посетители в градовете по Дунава

Туристически бранд ще привлича повече посетители в градовете по Дунава
Снимка: vidin.government.bg

90% от градовете в България и Румъния по Дунава се „свиват” и именно от това произхожда и нуждата за търсене на решения да бъдат привличани хора в региона. Запазването на природните богатства и историческото наследство са начина да се преодолеят негативните социално-икономически процеси.

Така се ражда проектът „DANUrB – градски бранд Дунав”, чиято е да допринесе за устойчивото използване на природното и културното наследство и ресурси на региона. Това ще бъде осъществено чрез изграждането на пространствено-културна мрежа, която да свързва общностите по реката в единен туристически бранд, предлагащ тематични маршрути и възможности за развитие, които могат да увеличат броя посетители и времетраенето на техния престой в региона.Така се ражда проектът „DANUrB – градски бранд Дунав”, чиято е да допринесе за устойчивото използване на природното и културното наследство и ресурси на региона.

Това ще бъде осъществено чрез изграждането на пространствено-културна мрежа, която да свързва общностите по реката в единен туристически бранд, предлагащ тематични маршрути и възможности за развитие, които могат да увеличат броя посетители и времетраенето на техния престой в региона. Също така чрез образователни програми ще се работи по въпроса местните да бъдат задържани по родните си места и да развиват дейността си именно там.

По поречието на Дунава има редица непопулярни забележителности, които си заслужава да бъдат посетени (тук можете да видите карта на обектите). Чрез създаването на бранда ще бъде изградена една „Дунавска културна променада”, която свързва всички общности по поречието на Дунав и по този начин ще бъдат привлечени повече туристи към региона, който определено има какво да предложи.

Относно автора

Призни

Призни разказва неразказаните истории от Северозападна България.

Прочетете и другите материали на автора тук